Reklamasjon i forbindelse med Flyr
Flyselskapet Flyr er begjært konkurs og mange tar kontakt med oss i forbindelse med reklamasjon. Reiseforsikringen dekker ikke konkurser. Har du forhåndsbetalt for en vare eller tjeneste hos et selskap som er begjært konkurs kan du opprette en reklamasjonssak for å få beløpet refundert.
I tilfellet med Flyr gjelder reklamasjonssaken kun beløpet du har betalt for flybillettene. Har du bestilt en pakkereise, må du ta kontakt med reisearrangøren for å ombooke reisen.
Opprett reklamasjonssak her
Etter å ha opprettet en sak vil du få bekreftelse på e-post som i noen tilfeller ber deg sende inn dokumentasjon vedrørende konkursen. I dette tilfellet er Flyr konkursen godt kjent og vi behøver ikke disse opplysningene.
I tilfellet med Flyr gjelder reklamasjonssaken kun beløpet du har betalt for flybillettene. Har du bestilt en pakkereise, må du ta kontakt med reisearrangøren for å ombooke reisen.
Opprett reklamasjonssak her
Etter å ha opprettet en sak vil du få bekreftelse på e-post som i noen tilfeller ber deg sende inn dokumentasjon vedrørende konkursen. I dette tilfellet er Flyr konkursen godt kjent og vi behøver ikke disse opplysningene.